Geçen Hafta İçinde Mutlu Olduğum, Şükrettiğim 5 Şey:

Geçen Hafta Beni Mutlu Eden, Şükrettiğim 5 Şey:


  1. Yeni yılı sevdiklerimle birlikte kutlamak
  2. Çocukluk arkadaşımın Adana'ya taşınması ve evine ziyarete gidebilmek
  3. İnstagram açıp uzun zamandır haber almadığım arkadaşlarımla iletişime geçmek
  4. Adana'da baraj kenarında kuzenlerimle yaptığımız kahvaltı
  5. Mezunu olduğum Bilkent Üniversitesi'nin çok çeşitli kaynaklara sahip muazzam kütüphanesi 



Sizin geçen hafta içinde mutlu olduğunuz, şükrettiğiniz şeyler nelerdi? 

Yorumlarda belirtebilirsiniz  

Yorumlar